17. 09. 2022 р.  6-Б

Тема уроку: Методи біологічних досліджень

1. Вітаю. Пригадайте вивчений матеріал та розподіліть дані організми відповідно до Царств природи: кульбаба, ластівка, вірус грипу, ВІЛ, ромашка, боровик, дерево, дощовий черв’як, бактерії гниття, сироїжка, сажка на кукурудзі, подорожник, хрущ, людина, слон, печериці, троянда, кіт, мухомор, стафілокок. 

2. Вся історія розвитку біології  свідчить про те, що вона визначалася розробкою та застосуванням нових методів дослідження живих організмів. Перегляньте відео:


          1. Назвіть основні методи вивчення живого.
          2. Порівняйте методи дослідження, спостереження та експеримент. Що між                       ними спільного, а що відмінного?

3. Як пов’язані між собою описовий і порівняльний методи?

4. Яке значення мають методи дослідження організмів?

5. Яке значення мають лікарські рослини?

6. Як пов’язані між собою біологія і медицина? Біологія і сільське                                       господарство? Промисловість?

7. Поміркуйте, чому біологію вважають наукою майбутнього?



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу